کلینیک دندانپزشکی دریای نور با همکاری با جمعی از دندانپزشکان جوان، متخصص، خوش برخورد و همچنین به با داشتن به روزترین تکنیک های علم و هنر دندانپزشکی، پیوسته می کوشیم که خاطره خوبی از یک درمان خوب برای شما ایجاد کنیم.

کلینیک دندانپزشکی دریای نور مفتخر به همکاری با تیمی از بهترین و متعهد ترین پزشکان کشور میباشد.

با دکتر مهرنوش رضوان آشنا شوید: سوال خود را مستقیما از دکتر رضوان بپرسید

دکتر مهرنوش رضوان (Dr. mehrnoosh rezvan)

تخصص: جراحی لثه
دکتر مهرنوش رضوان متخصص پریو (جراحی لثه)
محل تولد: تهران
متولد: 1362/4/18
 فارغ التحصیلی: 1393 از دانشگاه قزوین
سوابق تحصیلی:
  •  دکترای حرفه ای دندان پزشکی ( از دانشگاه تهران)
  • تخصص پریو (از دانشگاه قزوین)
 دوره های تکمیلی: دوره آموزش لیزر در دندان پزشکی

سوالات کاربران

لشگری 29 آبان 1401

سلام دائما فک پایینم لثه هر دوهفته آپسه میکنه

پاسخ: دکتر رضوان

با عرض سلام و ادب خدمت شما، با تهیه عکس گرافی و مراجعه به متخصص جراحی لثه می‌توان علت این آبسه و عفونت های نکرر را متوجه شده و درمان لازم انجام شود، چرا که این آبسه ها علت متفاوتی می‌تواند داشته باشد؛ از حمله عفونت و تورم لثه و بیماری های لثه که باعث درد عفونت، آبسه و یا خونرزی در ناحیه لثه می‌شوند. درد و یا عفونت دندان های اطراف نیز می‌تواند باعث این عارضه گردد و دندان به عصب رسیده با عفونت گسترده باعث ایجاد آبسه در لثه میگردد. چنانچه ناحیه ای که دچار آبسه شده در نزدیکی دندان عقل قرار دارد ممکن است عفونت دندان عقل نهفته یا نیمه نهفته باعث این عارضه گردد.

الهه 25 اردیبهشت 1401

خانم دکتر من پیوند لثه دارم میشه یه وقت بهم بدید

پاسخ: دکتر رضوان

با عرض سلام و ادب خدمت شما، جهت تعیین وقت مشاوره و درمان با شماره های درج شده و یا واتس آپ کلینیک در قسمت "تماس با ما" تماس حاصل نمایید. یا در قسمت وقت دهی نام و شماره تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس گرفته شود.